sunnuntai 1. heinäkuuta 2012

Omatekoinen Decoupage

Olen jo pitkään halunnut kokeilla tehdä itse Decoupage-lakkaa ja kokeilla sen toimivuutta ihan käytännössä,  nyt viimeinkin sain sen aikaiseksi.
Mikä onkin aika kätevää, voi tehdä juuri sen verran kuin arvelee tarvitsevansa ja se on hinnaltaan huomattavasti edukkaampaa verrattuna kaupan tavaraan.
Miinuspuolena on tietysti se, että koko touhu lähtee lapasesta ja innostuu koristelemaan vähän sitä sun tätä kun lakkaa on siinä käden ulottuvilla saatavilla runsain mitoin. Minulle meinasi käydä niin...
Olisin varmasti vetäissyt siltä istumalta koko ruukkuarsenaalin koristeiden peittoon mutta onneksi työhuoneella oli vain pari pientä. Näiden lisäksi peitin yhden puutarjottimen kankaalla mutta sitä pitää vielä jatkaa, luultavasti vedän siihen kunnon lakat kun ajattelin tehdä siitä yöpöydän kannen...
Sillä silmällä olen vilkuillut kotona muutamaa pikkupöytää ja lipastoa, jotka ovat odottaneet muodonmuutosta jo pitemmän aikaa. Ehkä kuitenkin toppuuttelen vähän intoa ja vedän vain yhden samaan tyyliin...

2 kommenttia:

  1. Höh, jäin odottamaan ohjetta omatekoiseen decoupageen. Hauska huomata, että muillakin on tuota taipumusta käyttää käsillä olevaa materiaalia kaikkeen mahdolliseen. Mulla kävi samoin gesson ja glossy accent-lakan/liiman kanssa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei.
      Voin laittaa myöhemmin tänne ohjeen siitä kun ehdin. Tuo gesso ja Glossy on taas minulle ihan outoja...=)

      Poista

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...